måndag 25 april 2011

Annandag Påsk

Idag blir det ingen bild. Jag glömde kameran inne varje gång jag var inne en vända så då tänkte jag att jag tar den nästa gång. Till sist så sa jag till mig själv att jag tar en bild på ladan när den är pappad och klar. Visst jag kom på det när jag var i Sireköpinge.
Idag har vi först varit på soptippen med tre last skräp, sen har vi fyllt två till. Ett släp han till tippen innan Kalmarborna skulle köra hem.
Sen bytte jag till kortbyxor och glömde stegräknaren i två timmar i de långa byxorna. Nu är hela dagen förstörd!! Nej jag bara skojar.
När jag kom hem blev det gräsklippning innan duschen ropade på mig. Om en liten stund ska jag gå ut o sätta mig o göra bara vad andan faller på. Jag tror att tå naglerna ska målas för nu åker sandalerna på. Ska skriva en handlelista och så ska jag nog sticka några varv på min kofta. Det har bara blivit fyra varv på hela helgen.
Helgen har varit fylld av jobb men med jättehärliga människor och många glada skratt och god mat. Aron har varit så duktig. lite mat och lite pyssel sen har han varit hur god som helst.
Kram till alla som hjälpt till. Nu kan det få regna bäst det vill en dag eller två. För sen väntar sista delen av boningshuset på sitt nya tak. Ingen rast ingen ro!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar