torsdag 23 februari 2012

Jag fick en paket idag!

 När jag kom hem från doktorn idag väntade en paket på mig.
Det var en paket med en ny dator till mig från Emma.
Tusen tack finaste Emma.
Det var så att häromdagen när jag började kunna vara uppe så stog  jag upp och spelade spel.
Allt för att få något annat att tänka på än att vara sjuk bara.
Till slut orkade jag inte stå så jag satte mig i orangeriet med min dator i knät.
Tydligen blev det längre än vad den gillade för den ville ha mat.( ladda batteriet)
Det fick den men samtidigt började det knastra så konstigt i den och det luktade bränd backelit!!!
Sen slocknade skiten och den gick inte att starta.
När jag hade ork så försökte jag få igång en av Emmas dator som hon har här. Jag lyckades så
långt som när jag skulle lägga in brandvägg och virusskydd. Jag gav upp och när orken fanns så
fick igång min gamla bärbara.

3 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig present!
    Krya på dig, hoppas att du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Tack för krya på dig hälsningarna. Har fått dunder medicin. Så om någon dag ska jag väl må bättre och få min ork tillbaka.
    Blev helt paff när det var en dator från Emma. Hon är trött på att höra allt jag kan behöva hjälp med ,från de andra datorerna jag haft. Hon säger detta är det bästa. Hon snabbade sig att köpa så att vi inte hann gå o köpa någon annan ras.
    Det är bara till att tacka o ta emot.
    Nu börjar snart vår arbetet i trädgård och växthus ska bli så skoj att komma igång.

    SvaraRadera
  3. Tack för krya på dig hälsningen. Jag har fått dunder medicin så nu ska det nog inte ta så många dagar tills jag mår bättre och får min ork tillbaka.
    Emma snabbade sig att köpa en dator åt mig för hon vet att jag inte själv hade köpt en mac i första taget. Mannen har tusen o en ursäkter för det. Men får jag problem så kan jag alltid fråga Emma eller Sara om hjälp.
    Nu kan vi snart börja vårsäsongen i trädgård och växthus ska bli så skoj att komma igång.

    SvaraRadera