söndag 1 mars 2015

Saker jag handlat

Översta raden köpte jag inne i Höjer by. 
Där var en gullig affär, där det vävdes stickades, fanns en massa garn o knappar.
Nedersta raden kommer ifrån garnaffären på Rote Strasse i Flensburg.
Jag och Th var inne i en leksaksaffär på Rote Strasse. Diverse saker fick följa med hem till Aron och Ebbe.
Fredag kväll mumsade vi i oss allt detta!
Fisktallrik till förrätt sen åt jag apfelstrudel med glass och Th bananasplitt. Vi var rätt så mätta kan jag säga efter det.


2 kommentarer:

  1. Åt ni bara en liten fisktallrik till förrät och sedan varsin enorm efterrätt (dvs ingen huvudrätt)? I så fall tycker jag det är ett helt genialt sätt att äta middag på!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det var en stor huvudrätt med fisk, potatis och grönsaker hur mycket man ville. Men vi ratade potatisen och åt av det andra.

    SvaraRadera