söndag 28 oktober 2012

Några på började saker och en sak som är klar.

 Nu har käpphästen blivit monterad på en käpp.
Det var inte helt lätt att sy igenom det hela för nålen var för kort.
Men är man envis så är man, jag fick ta hjälp av en tång.
Nu är jag helt svettig. Vi får väl se hur länge huvudet sitter fast när Aron 
börjar rida i Vilda Västern.
 Lite på började saker får man visa också.
Detta ska bli en mortotsmössa åt Aron.
Garn o mönster köpt av www.tantkofta.blogspot.se. 
 Detta ska bli en sjal med volang runt om.
Garn o mönster inköptes när vi var på mc-runda på Själland i somras.
Detta fick jag i paket från bästa vännerna från Kolding.
Åhh vad jag är sugen att börja på detta. Men ska försöka 
hålla mig och i alla fall göra färdigt en av de andra sakerna först.
Vi får väl se hur det går med det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar