lördag 22 oktober 2011

Aron firar sin 1-årsdag

 Tårta med ett ljus i. Du får lära dig att blåsa ut ljuset.
Aron ville släcka det med fingrarna.
 Aron har fått en peng. Den är min mamma, ge mig den.
 Den prasslar när man meckar med den.
 Det är jobbigt att packa upp paketer. Jag sätter mig på denna för
det prasslar så härligt om den.
 Dagen till ära så kommer planet från Tokyo
rakt över tomten, så vi får en hälsning från Emma.
Då tänkte vi allt på dig och vill att du skulle varit med oss.
 Vad ska man ha sallad till? Som huvudprydnad kanske?
 Jag är inte snabb nog med kameran, salladen hinner åka ner över ansiktet.
Roligt är det i alla fall.
Sötaste Hugo går på bantningskur.
Han äter allt som trillar ner eller ligger på golvet.
Här har han lyckats trycka in potatis i sin munkorg.
Tänk att gå med godsakerna så här!
Men Aron fick ha sina leksaker ifred i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar