lördag 11 juni 2011

Mina nya sandaler.

Jag har länge funderat på att köpa nya sandaler.
Idag blev det av.
Jag och Ingrid drog i väg till Hyllinge för skulle se på kläder.
Ingrid hade slagit i sin lilltå och hade himla ont av den i sina sandaler.
Vi gick runt o kollade men bestämde oss för att gå till Ecco affären.
Där hittade vi vars ett par sandaler.
Dessa var super sköna på foten och fanns även i orange.
Men jag som gillar att ha lila kläder tyckte inte att jag kände mig bekväm i orange.
Fast de var jättetuffa. Så jag gick runt i affären med en orange sko och en svart sko.
Men de svarta fick till slut följa med mig hem.

3 kommentarer:

  1. Dom ser snabba ut... kanske ska köpa likadana :)

    SvaraRadera
  2. Ja det kanske dom är men jag ska bara gå i dom.

    SvaraRadera
  3. De hade dom i orange också som var jättefräcka men jag som har mycket kläder i lila tyckte att det inte matchade så bra.

    SvaraRadera